8/06/2014

0807 WISHLIST


Sajnos ki kell mondani a nyilvánvalót, 3 és fél hét és ülhetünk vissza a padokba és itt az ősz. Én nem szomorkodom, nekem jól telt ez a nyár bár az augusztus még nagyon sok mindent tartogat számomra. Fesztivál, utazás és képzeljétek vizsgám is lesz a suliba még évnyitó előtt (nem pótvizsga persze, hanem osztályzó a következő tanévből). A nyári leárazások alkalmával beszereztem már jó pár dolgot (őszre is), de nézzük mi kéne még.

1 - Fehér bőrdzseki. Ha már itt tartunk egy újabb fekete is, mert egy hónapja ellopták... :(
2 - Knit pants. Nem, nem tervezem, hogy melegítőben járjak suliba, de mégis. A C&A-ban már kinéztem egy csodás darabot, kényelmes és szerintem megfelel az utcai viseletre is és napi 8 órát jó lesz benne üldögélni. :)
3 - Fehér slip-on. Vagy bármilyen slip-on! Eddig fekete és párducmintás van.
4 - Nude magssarkú, mert ezt IS ellopták..
5 - és egy fekete is kelleni fog és végre megtaláltam a tökéletest a Humanicban!
6 - Air Jordan. Itt az ideje egy új sneakernek és az Jordanek már rég tetszenek.
7 - Tote bag. Ezt is ellopták és szeretnék egy hasonlót, mert szeretem a régi Zara darabomat, de az nagyon klasszikus, suliba nem szeretem hordani és hátizsákot se fogok mindennap vinni. Szerencsére ezt is megtaláltam már a Bershkában, a fehér színű tesójával együtt, ami szintén a szívemhez nőtt.
8 - A kedvenc napszemüvegemet sikeresen eltörtem, pedig tényleg számomra az volt a tökéletes darab. A Plastik Storeban már kinéztem az utódját, remélem még kapható.
9 - Fekete kalap. Van egy elegánsabb darabom, amit pl. suliba nem nagyon lehet hordani, de ezt még oda is felvenném. Ki nem állhatom a bowler kalapokat, viszont ez tökéletes számomra.
10 - Phone case. Mióta megjelent, azóta imádom! :)

Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon? Persze ruhákon kívül is rengeteg dolog lehet, írjátok le ha van kedvetek!

csók, C.





1 megjegyzés: